V rodinách by se mělo o sexu hovořit, ne ho tabuizovat, radí porodník

22.03.2016 22:11

V Českém rozhlase si někdo přečetl číslo 8/2014 časopisu Rodina a škola, usoudil, že jsem odborník na otázky sexuální výchovy dětí, a tak vznikl rozhovor na toto téma, který se vysílal v Magazínu Leonardo na stanici ČRO Plus. O tématu vím sice jen to, co mi přinesly mé vlastní zkušenosti v rodině, ale redaktorka Irena Henslová, která se mnou přišla rozhovor natáčet, je půvabná dáma, jíž jsem nemohl a nechtěl zklamat.  Hovořil jsem tedy k národu zasvěceně to tom, o čem vlastně nevím víc, než jakýkoliv jiný rodič. Na druhé straně nemyslím, že je to tak ojedinělý případ; jsou lidé, kteří zasvěceně a zaníceně hovoří k národu o záležitostech, o nichž nevědí vůbec nic. 

Moderátor mne ovšem při uvádění označil za porodníka a sexuologa! Tak to, prosím, nejsem. Sexuolog jsem nikdy nebyl a - dá Bůh -  nikdy ani nebudu.

Rozhovor na webových stránkách ČRo najdete zde.

Záznam rozhovoru je ke stažení tady.

 

 

Kontakt

MUDr Alexandr Barták U proseckého kostela 866/9
190 00 Praha 9 - Prosek
+420602128877 bartak@atlas.cz